منوی فروشگاه کارتل سرویس

فروشندگان
ضمانت اصالت کالا
قیمت: 125,000

این فیلتر بر روی ماشین های متفاوتی بسته می شود. از میان آنها می توان به فیلتر هوا پژو 206 tu3 سرکان 1264 اشاره نمود. فیلتر هوای خودرو نیز مانند بقیه قسمت های داخل موتور اهمیت بسیاری دارد. همانطور که از اسم آن پیداست نقش فیلتراسیون هوا را به عهده دارد. فیلتر هوا وسیله ای است که در ابتدای مسیر هوای ورودی به قسمت موتور قرار می گیرد و آلاینده ها و ذرات ناخالصی که وجود دارند را جذب می کند. علاوه بر این میزان هوای ورودی به موتور را کنترل می کند.

 

 

زمان تعویض فیلترهای هوا

به طور کلی عمر مفید فیلتر هوا متفاوت است. فرض کنید شما در محلی رانندگی می کنید که گرد و خاک زیادی در هوا وجود دارد. برای مثال رانندگی در معدن و یا در جاده های خاکی. در این شرایط شما ناچار هستید فیلتر هوای خود را سریعتر تعویض کنید. در این صورت بهتر فیلتر هوا را در فواصل کوتاه تری بررسی کنید و از تمیز بودن آن اطمینان حاصل کنید.

شستشوی فیلتر هوا باعث می شود کارایی فیلتر در جذب گرد و خاک از بین برود. البته تنها برخی فیلترهای پارچه ای را می توان بعد از شستشوی مجدد استفاده کرد. شما می توانید در شرایط ضروری از کمپرسور باد استفاده کنید. به این صورت که در ابتدا چند ضربه به آرامی به فیلتر بزنید تا گرد و خاک اضافی از فیلتر جدا شود. سپس بوسیله کمپرسور باد، فیلتر را تمیز کنید. به این نحو می توانید به صورت موقت از فیلتر استفاده کنید.

 

برند:
سرکان
کد فنی:
SF1264
ساخت کشور:
ایران
مناسب برای:
پژو206(موتورهای TU3)
کد مرجع:
1444CQ
مشخصات فنی:
طول فیلتر: ۳۴۹ میلی‌متر - ارتفاع فیلتر: ۶۱.۲ میلی‌متر - عرض فیلتر: ۱۰۲ میلی‌متر
افزودن نظر

محصولات مشابه